Helaas. We moeten stoppen

Vandaag - 17:31


Fijne, warme VTC'ers, 

Helaas maar waar. Vanwege de aanhoudende hitte zijn ook wij helaas genoodzaakt een lastige beslissing te nemen. Hoe graag we het toernooi ook hadden willen spelen en hoeveel energie erin is gestoken, de gezondheid van iedereen staat voorop. Op basis van de verwachte temperaturen en conform het KNLTB-hitteprotocol is het niet verantwoord om wedstrijden te laten doorgaan. Omdat deze situatie naar verwachting tot en met zaterdag aanhoudt, komen ook de 1-point-slam en de barbecue bij Menno te vervallen.

De geplande wedstrijden worden uit het systeem gehaald en het toernooi wordt hierbij officieel geannuleerd. Gezien de drukke agenda van VTC is herplannen helaas geen haalbare optie.

Wij hopen op jullie begrip. Bij vragen kunnen jullie uiteraard terecht bij de toernooicommissie.


Volgend jaar komen we uiteraard terug met een nieuw toernooi – en hopelijk onder betere omstandigheden.


Blijf koel en gezond!


Forza VTC! 
De toernooicommissie (Clemens, Geert, Koen, Peter & Bart) 

Nieuwscategorieën